SA-MP Szerverek

2009.12.09. 20:58

Sziasztok!

Most játékos szabadidőmet a sa-mp teszi ki. Elhatároztam, ezentúl pár szerverről írok értékelést, vagy vmi ilyesmit. Máma a Psd stunt szerver a téma. Adatok (ha valaki fel akarna menni):

HostName: [HuN].:::._][Psd][_$tunT $zerver.:::.@fps-system.e

Address:  80.249.173.160:8002

Players:  8 / 50

Ping:     141

Mode:     [HuN]Stunt/Drift/Race/kill

Map:      San Andreas

Erről a szerverről jó véleménnyel vagyok. 2 óra alatt sok haver lett, nincsenek is sokan, de abból a kevésből csak jó játékosok vannak. A teleportok is jók, igaz kicsit kevés van belőlük. + élmény, hogy csak kérni kell egy kis pénzt(én 20.000$-t kértem) és az adminok/játékosok már is adják(nekem 5.000.000$-t adtak:-)) Nincsenek cheaterek! Van tuning, deathmatch, gangvar, mi szem-szájnak ingere

 

 

Tehát erről a szerverről ennyi elég is. Aki egy jó, igazságos szerverre vágyik, az akár ide is jöhet. csak ajánlani tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamigame.blog.hu/api/trackback/id/tr511586796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása