Omg..Ezt sem hittem volna.

Én nem az a bulizós fajta vagyok, tehát idén is maradt a kockulás. Ahogy elnéztem az előzményeket egy "mindenamigame" rész volt szembeötlő. Azután eszembe jutott hogy ide pont egy éve nem jöttem fel...fura. hogy MIÉRT?

ennek két oka is van:

1. suli: most hogy kollégista vagyok, szerintem a kérdés meg is lett válaszolva.

2. látogatottság: azalatt a kb. 1 hónap alatt örültem ha 50 látogató összejött...

Ezért is írok ki egy szavazást: folytatódjon-e a blog vagy ne?Ha látom hogy "van " rá igény, akkor tudok szakítani a kis szbadidőmből valamicskét, de ha a döglött kutya se nézi, akkor fölösleges. Tehát ennek a bejegyzésnek a kommentjében írjátok meg, kell-e a blog vagy nem!

ui:furcs hogy pint egy évre rá bukkantam rá...

B.U.É.K. és boldog 2011-et!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamigame.blog.hu/api/trackback/id/tr452551380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása